-
Otvorenie prílohy si vyžaduje heslo:
Heslom je rodné číslo bez lomítka alebo IČO.
-
Po uzavretí zmluvy mi neprišla zmluvná dokumentácia:
Je potrebné si skontrolovať SPAM alebo reklamy. Ak sa email nenachádza ani tu,
tak nás kontaktujte telefonicky alebo emailom.
-
Uzatváram poistenie na vozidlo pred prepisom ( budem mať nový TP +
ŠPZ):
V predposlednom kroku "údaje o vozidle" zakliknite pri možnosti "vozidlo pred registráciou" ÁNO
-
Čo ak si s niektorými technickými parametrami nie som istý, alebo neviem
ďalej pokračovať ?
V takomto prípade nám zavolajte na infolinku a my Vám pomôžeme.
-
Uzavrel som si havarijné poistenie ako mám postupovať ?
Po uzatvorení havarijného poistenia Vás budeme automaticky kontaktovať s
naplánovaním vstupnej obhliadky.
-
Uzatvoril som si PZP s pripoistením: živel, stret so zverou, poistenie skla,
krádež a vyžaduje odo mňa fotodokumentáciu:
Po uzatvorení takéhoto typu poistenia Vás budeme kontaktovať.
-
Uzatvoril som si zmluvu a zistil som, že som niektoré údaje uviedol chybne:
V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky alebo nám problém rozpíšte do
emailu.
-
Výška poistného na uzatvorenej zmluve je iná ako pri prepočte:
V tomto prípade ste najskôr nesprávne uviedli škodovosť. Je potrebné nás
kontaktovať aby sme Vám pomohli s uzatvorením.
-
Zabudol/nestihol som zaplatiť poistenie:
Ak ste nestihli zaplatiť do dátumu uvedeného na zmluve alebo v emaily,
kontaktujte našu infolinku.
-
Čo ak som urobil chybu v platbe (zlý alebo chýbajúci variabilný symbol,
nesprávna výška platby):
V takomto prípade kontaktujte našu infolinku pre potreby spárovania platby.