Často kladené otázky
  • Otvorenie prílohy si vyžaduje heslo:
    Heslom je rodné číslo bez lomítka alebo IČO.
  • Po uzavretí zmluvy mi neprišla zmluvná dokumentácia:
    Je potrebné si skontrolovať SPAM alebo reklamy. Ak sa email nenachádza ani tu, tak nás kontaktujte telefonicky alebo emailom.
  • Uzatváram poistenie na vozidlo pred prepisom ( budem mať nový TP + ŠPZ):
    V predposlednom kroku "údaje o vozidle" zakliknite pri možnosti "vozidlo pred registráciou" ÁNO
  • Čo ak si s niektorými technickými parametrami nie som istý, alebo neviem ďalej pokračovať ?
    V takomto prípade nám zavolajte na infolinku a my Vám pomôžeme.
  • Uzavrel som si havarijné poistenie ako mám postupovať ?
    Po uzatvorení havarijného poistenia Vás budeme automaticky kontaktovať s naplánovaním vstupnej obhliadky.
  • Uzatvoril som si PZP s pripoistením: živel, stret so zverou, poistenie skla, krádež a vyžaduje odo mňa fotodokumentáciu:
    Po uzatvorení takéhoto typu poistenia Vás budeme kontaktovať.
  • Uzatvoril som si zmluvu a zistil som, že som niektoré údaje uviedol chybne:
    V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky alebo nám problém rozpíšte do emailu.
  • Výška poistného na uzatvorenej zmluve je iná ako pri prepočte:
    V tomto prípade ste najskôr nesprávne uviedli škodovosť. Je potrebné nás kontaktovať aby sme Vám pomohli s uzatvorením.
  • Zabudol/nestihol som zaplatiť poistenie:
    Ak ste nestihli zaplatiť do dátumu uvedeného na zmluve alebo v emaily, kontaktujte našu infolinku.
  • Čo ak som urobil chybu v platbe (zlý alebo chýbajúci variabilný symbol, nesprávna výška platby):
    V takomto prípade kontaktujte našu infolinku pre potreby spárovania platby.